30 CELSIUS

  2013-05-22 / 03:07:24 / Livet som au pair /
 
Hej,
I måndags kom Anna till mig, käkade på Cheesecake factory och hade det allmänt bra. Idag har det varit en karneval på skolan, så vi va där hela eftermiddagen, trevligt faktiskt! Livemusik,sockervadd, waterslides, popcorn, ja allt. Dock har det varit så OTROLIGT varmt idag, har svettats något otroligt, pappa du hade aldrig klarat denna hettan. Det är otroligt kvavt och stekande varmt.. ännu varmare blir det i sommar, ska bli spännande haha! Gjorde svenska pannkakor idag fast med choklad i, om hon gillade dom? Nej. Nu har jag i alla fall försökt.
Min värdpappa frågade om jag hade några planer på att resa med mina vänner under året, så jag berättade om våra Bahamas planer, och han berättade att han och min värdmamma har varit på många av öarna på Bahamas och att dom gärna gav oss "recommandations". Hur bra!?
 
Nu ska jag bara vänta på att Awkward ska börja. Detta inlägget tog mig förresten typ 15 min att skriva, för jag har en sovandes hund i min famn. Hoppas ni har det bra hemma i Sverige..


Anonym

Men herregud, hur ska jag klara av den värmen? Ah.. Jag blir hemma
Det får bli mycket kalla drycker på starbucks.
Bahamas låter trevligt ska bara kolla om jag kan ta semester, när var det vi skulle åka ?
Idag spöregnar det och jag ska åka till tivoli med vår supply grupp i afton... Hoppas det slutar till dess.

Have a great day and kick some a... For me over there
Love you !!

2013-05-22 @ 05:51:38
Dad

Morning Darling !
Ja, vad ska du göra för att hon ska äta..bry dig inte det är upp till föräldrarna att se till att hon får näring :) Bahamas tycker jag låter som ett utmärkt val, jag har sparade semesterdagar kvar så det är ok för min del ..
Idag ska inköpsavdelningen på tivoli med tillhörande 5-kamp som jag hoppas att vinna..

Synd att det regnar cats and dogs..

Love you o ha en skön dag,o hoppas du slipper svettas idag ;)

2013-05-22 @ 10:19:59
L

Nej Gud vad mysigt med Daisy!!!! Tack för informationen om Bahamas girl!!

2013-05-22 @ 11:12:14
Farmor & Farfar

Hej och god afton Elin. Vi förstår att det händer mycket runt om dig, Det var väl tur att "busvädret" med tornado och mycket annat inte drabbade din del av det stora landet. Du planerar mycket och det verkar stimulerande för alla som kommer att delta. Må så gott.

2013-05-22 @ 20:03:43
Din broder

Vad avundsjuk jag blir när jag hör att du har det varmt och skönt. Här har alla värme försvunnit och vi är nere på typ 12 grader och massa regn. Jag hoppas verkligen att det är varmare i Barcelona, bara 3 dagar kvar nu.

Hur kan man inte gilla svenska pannkakor? Det är något fel på vissa människor ;)

2013-05-22 @ 20:57:01
URL: http://blahimmel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious