Easy

  2013-05-30 / 03:15:40 / Livet som au pair /

Hej, redan onsdag! Tiden går så snabbt.. Idag har varit en riktigt bra dag.. Har gått lätt som en plätt med Z efter att jag hämtade henne efter skolan. Känns som vi börjar få en relation nu eller vad man ska säga. När vi kom till simningen så sa dom att det inte va någon simning.. Så Z lekte i poolen i alla fall och jag låg och tittade på avstånd i en solstol, jobbigt au pair liv ibland alltså..
Efter att jag slutat så tog jag med Daisy till Livingston High School, man kan gå runt en stor grässlätt där, massor av folk som gick och sprang och som spelade amerikansk fotboll.. Kändes verkligen att man va i USA då.
Nu ska jag titta på Gossip Girl som blivit lite av en tradition varje kväll innan jag går och lägger mig. Imorgon ska jag gymma igen med Julia och sen ska vi hem till henne och sola för det ska bli jätte fint väder, hennes kompis skulle också dit! Ska bli riktigt jäkla brun har jag planerat.. Hoppas ni har det bra!



Dad

Hmm jättejobbig...
Låter som ett bra jobb. Skönt med z, vilken är favorit juicen?
Har du kollat golf-shopen till mig ?

SNART SÅ DYKER VI UPP!!!!!!

2013-05-30 @ 06:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious