ESC

  2013-05-19 / 02:49:32 / Livet som au pair /

Hej,
Igår efter jobbet körde jag till Hanna, träffade hennes familj och sen körde vi och åt en frozen yogurt för att sedan hamna på vårt starbucks, har hittat en jätte god dricka där, typ en kall chai latte, precis i min smak. Hade det jätte trevligt i alla fall! Sen körde jag hem och somnade väldigt snabbt i min sköna säng.
Idag så tog jag tåget in till city och mötte upp Hanna vid H&M, handlade en lång klänning som jag tror är fin! Sen mötte vi upp anna, gick och käkade en frozen yogurt och sen gick vi i lite butiker innan vi gick och åt på applebees. Sen så gick vi till Tonic bar som låg precis brevid vår dagliga butik som vi alltid handlade i när vi var här.. Ni vet den vi handlade mackor och sånt i? Sidan om där låg den, tittade lite på Eurovision, helt otroligt så många svenskar som är au pairer, träffade en del!
Sen gick jag och Hanna i lite affärer innan jag tog tåget hem.. Det har varit riktigt kallt idag.. Och jag har haft shorts på mig.. Typsikt. Känner i min hals att det inte var det bästa valet, så nu sitter jag och Daisy(hunden) och tittar på Titanic och dricker te, eller ja jag dricker te inte huden ;)
Förresten så har jag fått upp ögonen för chokladdoppade pretzels, vilket inte är bra, tänkte att det hade Gusten älskat! Skriver mer imorgon, hoppas ni har det bra, saknar er och tänker på er hela tiden!



L

Nu har du käkat alla dina frozen yoghurt tjejen! 2/2

2013-05-19 @ 11:29:06
Bohmans

Tjeeena Elin. Vi ville bara skicka en liten hälsningskram till dig från oss på 90. Roligt att följa ditt äventyr här på din blogg. Ha nu riktigt j-a roligt o hälsa Justin ifrån oss......Kram från oss.

Svar: Tjäna Bohmans! Vad roligt att ni hittade hit.. Justin ska jag hälsa.. vem vet han kanske hänger med hem och bor på 104:an! Hoppas ni har det jätte bra i Sverige också.. Hörde att Sverige vann hockey-vm, då är man en stolt svensk! Ha det så jätte bra, amerikanska kramar från mig!
Elin Nilsson

2013-05-19 @ 19:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious