HELGEN

  2013-05-06 / 03:13:59 / Allmänt /
Hej alla där hemma!
Förlåt att jag inte har bloggat, men jag har inte riktigt haft tid eller känt för det, men nu så! Helgen har varit jätte bra i alla fall, i fredags var det tänkt att jag, min värdmamma och T(15 åriga tjejen) skulle på bio, men det slutade med att vi stannade hemma, poppade popcorn och tittade på Silverlining Playbook med snyggingen Bradley Cooper istället, hur mysigt som helst! I lördags åkte jag in till city för att möta upp Anna, vi strosade runt i lite affärer och jag shoppade såklart igen..måste börja spara och lägga undan pengar, ska nog köra till banken imorgon och fråga om man kan fixa ett sparkonto. Sen köpte vi med oss god mat och så gick vi till central park, otroligt varmt och skönt och så mycket folk.. Där kan man spendera timme efter timme! När det började närma sig kväll tog jag tåget till South Orange och sen körde jag hem och slocknade i min sköna säng. Idag var det tänkt att jag skulle spela tennis med en tjej från Frankrike, men jag hade inget tennisrack(stavas det så?) så det blev inget med det, istället åkte jag och fixade mina naglar och sen städade jag mitt rum, lekte lite med Z och på kvällen körde jag till Millburn, till Ulrika, och vi körde till Short Hills Mall och åt på Cheesecake Factory, tog en god quesadilla, tror det stavas så haha, men jag blev så mätt så jag tog med mig hälften hem så jag kan ha det som lunch imorgon.
 
Anna inne på ett super stort Victoria's Secret
Fina fina central park
Känner ni igen er? Det är här otroligt många filmer har spelats in
Det är här jag menar med White Collar Linnéa!
Lilla jag i stora New York
Jag var tvungen.. Ni vet hur jag är, kan inte vara normal på en enda bild..
 
 
 
 
 
 
 


Dad

Hmm, man må säga att din helg har varit lite annorlunda än min.. Manhattan!! Centralpark.. Gör mig lite avis, men vad kul för dig.

Jättefina bilder, jag skulle vilja se huset och gatan du bor på går det att fixa tro?
Nu åker jag till jobbet och sitter i möte halva dagen, hur kul e de..

Ha en bra dag när du vaknar!
Kram!!

2013-05-06 @ 06:52:58
Farmor & Farfar

Hej igen tjejen, vi tycker att du är dig lik på alla bilderna, men det är nog förståndigt att öppna ett sparkono så att inte alla dina pengar försvinner. Och tur är väl att inte vi landkrabbor har hamnat i den stora staden, för då hade vi kommit bort bland alla höghusen och vimlet av folk. Här i Ysatd har det varit sommar i dag, så nu har kalsongerna åkt av. 3 dagar kvar till Kreta. Hoppas att du har det bra. Bamse-------- a du vet från oss.

2013-05-06 @ 17:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious