Herregud...

  2013-05-08 / 19:02:55 / Livet som au pair /

Vilket väder! Himlen har öppnat sig och det åskar som aldrig förr.. Ett perfekt tillfälle att ta fram sina hunter stövlar.. Så jag hoppas i hemlighet att detta vädret kommer fortsätta så att jag kan använda dom idag!
Annars händer det inte så jätte mycket.. Snart helg, in till city denna helgen också.. Gillar verkligen att det är så lätt att ta sig dit! Nu ska jag fortsätta läsa tidnigen och sen ska jag vika lite tvätt innan det är dags att köra iväg.
Vi hörs! Och jag önskar er en riktigt skön resa farmor&farfar, hoppas ni får sol hela veckan! Ni får berätta på Skype när ni kommer hem!



Dad

Usch då är jag glad att man stannade hemma...
Buskar uppe o bilen nytvättad, strax dax för Skype . Kul tjohoo😃

2013-05-10 @ 17:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious