LÖFTE

  2013-05-16 / 04:02:17 / Livet som au pair /
Hejsan, skulle bara vilja ge er ett litet löfte.. jag vet att ingen kommer kunna hålla koll på mig vad jag äter här borta så det är upp till mig själv, men fram till det att min familj kommer över ska jag inte äta en massa skräp, jag tränar varje dag, men sen slinker det även ner något onyttigt varje dag, så det blir plus minus noll och då är det inte lönt att träna om det inte kommer märkas någon skillnad. Så från och med nu, inget mer godis, inget mer jordnötssmör(det är ju sååååååå gott) och max 2 frozen yogurt i månaden(kan trots allt inte leva utan det)
En månad klarar jag? Det är inte så lång tid..


Farmor & Farfar

Hej Elin. Nu är vi hemkomna från Kreta, vi har haft en fin vecka där, och vad det gäller mat så har vi ätit gott varje dag, åååål-inklusive:::: du vet, då får man prova på allt. Nu är vi sugna på att hämta den nya bilen och "skrota" den andra ( vi ställer den på Hyltaskogsvägen ) för då blir den väl omhändertagen. Vi hoppas att du har det bra, må så gott och kramar från oss.

2013-05-16 @ 17:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious