SLEEPY

  2013-05-03 / 03:37:42 / Livet som au pair /

Shoppat idag också... Resten av dagen gick sådär men det är så det blir ibland. Alla dagar kan inte vara lika bra, imorgon är det fredag och på kvällen ska jag, min värdmamma och äldsta dottern och titta på bio! Ska bli roligt, på lördag ska jag in till New York och möta upp Anna, längtar redan! Och sen på söndag ska jag spela tennis med en fransk tjej och sen ska jag på ett au pair möte, vi ska fira cinco de mayo hos en au pairs värdfamilj!

Förresten.. Dom spelar sönder Icona Pop- I love it.. Den är ju sååå sommaren 2012

Någon tar bilder på mig när jag sover... Skoja, det var ju jag själv. Ibland är jag för rolig alltså, försöker underhålla mig själv.



Mamma

Dom där vackra ögonen ser bra ut nu!

2013-05-03 @ 06:17:01
Dad

Ha en wonderful fredag gumman.. Själv ska jag kolla Mff med Olof.

Vi hörs imorgon, love yah !!

2013-05-03 @ 06:58:47
Farmor & Farfar

Hej Elin. Nu händer mycket där över. Du handlar och tycks gilla livet nu, det tar som du förstår lite tid att allt skall klaffa. Och vi hoppas att du hamnat rätt.
Här har nu våren kommit, och vi ser fram att resa till Kreta och hämta den " nya " bilen när vi kommer hem.
Ha det nu så koseligt (norska) Bamsekramar från oss.

2013-05-03 @ 09:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious