Sunny day

  2013-05-02 / 04:18:26 / Livet som au pair /

Idag har det gått bra med Z, morgonen började dock inte så bra och hon lyssnade inte på mig! När hon va i skolan så körde jag till short hills mall, mitt mål var att hitta träningskläder? Tror ni jag köpte några träningskläder? Nej. Tror ni jag klarade av att inte handla något annat? Nej. Så hem kom jag med, en hood från A&F, vita höga jeansshorts från A&F, en sportbh, en vanligt vitt linne och en söt topp från forever 21!
Efter det satt jag mig i solen en stund ute i trädgården och sen körde jag och hämtade Z, helt plötsligt så säger hon "Elin, you look pretty with your hair down" hur sött? Körde sedan till acting class i mysigaste staden, Maplewood, köpte mig en glass och satt mig i skuggan på en bänk, alltså träden här är så himla fina nu.. Har blivit helt förälskad i träd. Sen åkte vi till en park, lekte där ett tag och så köpte vi glass till Z i glassbilen, efter det var det dags för simning(önskar hon hade haft det flera dagar i veckan, snygga badvakter överallt) och sen så åt vi middag på gymmet, eller hon gjorde, jag visste inte om den gamla au pairen brukade äta med henne på gymmet eller inte, men det brukade hon så nästa gång äter jag där också! Kom hem lagom tills jag slutade och då satt jag mig och tittade på senaste avsnitten av awkward(Linnea du måste se dom, dom är roliga!) och vet ni vad? Jag fick ert brev idag! Så glad jag blev, och tack för the posters.. Harry är så snygg på den bilden.. Och jag ska hitta ett ställe att hänga upp justin på också.. Bildbevis kommer! Nu ska jag sova, godnatt!



Mamma

Gillade verkligen huvtröjan. Ska ocså köpa mig en sådan. Ha en bra dag! Puss

2013-05-02 @ 06:20:48
Dad

Och jag ska köpa shortsen ;)

2013-05-02 @ 10:06:11
L

Haha pappa!!! Ja det var fina saker! Di rige di kan!

2013-05-02 @ 14:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious