The day

  2013-05-16 / 01:51:10 / Livet som au pair /

Herregud.. Vilken dag! Den har varit lång och jag är helt slut.. Har hunnit med dom dagliga sysslorna som tvätt och så, har varit och lämnat tillbaka två plagg på H&M och gymmat. Sen hämtade jag Z på skolan, acting class gick bra, och när vi åkte till biblioteket gick också bra och gjorde läxorna, sen så kom simningen.. Då vände det, jag är helt slut.. Gråt gråt och gråt.. Men jag tycker ändå det gick helt okej, jag fick som jag ville och gav mig inte! Nu ska jag inte göra allt för mycket.. Bara ta det lungt.. Z har precis fått en flöjt.. Så gissa vad jag får lyssna på var vi än åker? När hon spelar flöjt, och ni vet när man inte kan spela flöjt och det gör riktigt ont i öronen? Så låter det hela tiden haha, dock väldigt gulligt, sen måste jag sätta igång en massa one direction låtar och så spelar hon till de låtarna.
Sen så frågade Z mig när vi var påväg hem; Elin can I see a picture of you when you were little?
Så svarade jag att ja det går bra jag ska bara hitta en bild..
Så svarade hon: Good, because K(den gamla au pairen) showed me a picture of her when she was little. She looked like a boy.

Som jag skrattade, och så var hon stenseriös när hon sa det haha. Plus att hon är den enda som säger Elin bra, hon säger det på riktig skånska ibland!



L

Hon kan fan inte va sämre än mig på flöjt alltså haha!!! Hahahhahaha på skånska och allt, härleeeed!!

2013-05-16 @ 15:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious