DE HÄR KILLARNA ALLTSÅ.....

  2013-11-01 / 15:08:57 / Allmänt /
Hej allihop,
Jag måste bara få ur mig lite känslor som jag har inombords. När ska jag, Elin Kristina Nilsson, 20 år gammal, sluta vara så jävla besatt av ett pojkband? Jag orkar helt enkelt inte längre, deras nya musikvideo kommer ut på söndag klockan 10, om jag räknar ner timmarna? Yes.
Och så den här Harry Styles, han får faktiskt ta och sluta klä sig så himla fint, sjunga så himla snyggt och bara vara otroligt vacker. Liam Payne kan sluta beatboxa i Best Song Ever för det gör bara sången ännu bättre, och sen får han sluta träna(hans magmuskler är inte att leka med) och raka av sig sitt skägg för det gör honom bara ännu snyggare. Niall Horan får sluta vara så himla söt och gullig hela tiden, plus att han måste sluta skratta för det gör det ännu värre. Zayn Malik får klippa av sina ögonfransar för dom är alldeles för långa och snygga, sluta klä sig så fint och sluta tatuera sig för dom är sjukt fina. Och Louis Tomlinson får sluta vara så himla rolig hela tiden, jag orkar inte med det längre.
 
Som grädde på moset får ni här en video med killarna när dom sjunger BSE(bästa liveframträdandet med den låten tycker jag. Malin, du måste lyssna på när Liam beatboxar.....)
 
Och juste, det var ju Halloween igår så bilder och ett inlägg kommer lite senare.
Ha en bra fredag, puss.
 
 
 
 
Titta så fint klädd Harry är!
 
 


Malin

Så jävla fina och Liams skägg, magrutor, beatbox, leende, gör INTE saken bättre. Orkar inte med dem!

2013-11-03 @ 00:45:28
URL: http://malinhelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious