SHOPAHOLIC

  2013-11-18 / 16:55:00 / Livet som au pair /
Helgen har varit jätte bra. I fredags kom Anna till oss i New Jersey och vi åkte och åt på Outback Steakhouse, himla god och billig mat. Anna sov hos mig och på lördagen tog vi bilen till Woodbury Commons outlet där jag fick med mig en Calvin Klein halsduk och en Nike tröja, jo man tackar. Vi tog sedan bussen till New York, vi hade bestämt att inte gå in på det nyöppnade H&M på Times Square förrän på söndagen, men vi kunde inte låta bli och det slutade med att jag kom ut med en kofta, det kan gå så snabbt det där med shopping. Vi stannade till på Atlantic, handlade mat och åkte hem till Anna, lagade tacos(som var SÅÅÅ gott), glace au four(blev inte så bra) och så tittade vi på The Hungergames eftersom jag inte sett den tidigare, riktigt bra film och jag längtar redan till nästa helg då tvåan har premiär. Hanna och jag sov sedan hos Anna och på söndagen blev det shopping(igen...) och så gick vi längs 5th ave och tittade lite på rockafeller och så. Det börjar bli jul i New York, det är jätte mysigt, julmusik lite här och där. Vi mötte sedan upp Malin, vi satt oss på Starbucks ett bra tag och bara pratade och sen åkte vi alla hem till sig.
Och vet ni vad? Min värdfamilj ska åka till Florida den 20 december till den 30 december, och jag får ledigt och kommer inte att följa med dom. Vill ni veta en sak till? Mamma kanske kommer hit och håller mig sällskap under julen, hade varit så roligt att få lite besök så jag har något att längta till. Håller tummarna att mamma blir ledig från jobbet.
 
 
 
Granen på Rockafeller center är uppsatt men inte tänd än
Jätte dimmigt i New York, vi såg inte ens toppen på Empire State Building(dock inte Empire på bilden)
 
 
 


Din broder

Sjukt att jag precis gjorde ett inlägg om hunger games och när jag går in här och läser så har du precis sett den :P
Jätte konstigt att filmen har premiär på olika dagar. I Brasilien hade den premiär för några dagar sedan.

Svar: Gud vad konstigt.. Har den premiär i Sverige imorgon?
Elin Nilsson

2013-11-18 @ 23:21:29
URL: http://blahimmel.blogg.se
Din broder

Yes det har den. Eller ja typ inatt :P

2013-11-19 @ 18:48:30
URL: http://blahimmel.blogg.se
Linnéa

så mysigt med jul i NYC

2013-11-20 @ 00:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious