I DONT THINK YOU EVEN REALIZE

  2013-10-01 / 02:42:00 / Livet som au pair /
HEJ!
Var ska jag börja? Det har hänt mycket sen jag skrev sist, jag och Harry Styles har gift oss, han har köpt ett jätte fint hus till oss i London, ska flytta dit i nästa vecka. Just kidding, har haft en JÄTTE bra tid nu när min kära Filippa varit här, lämnade henne på flygplatsen igår så nu är hon åter tilbaka i Sverige. Vi har hunnit med SÅ mycket, vi har shoppat, shoppat, shoppat och återigen shoppat. Jag har visat henne New York, vilket hon såklart älskade, vem älskar inte New York liksom? Och håll i er Farmor och Farfar, men vi har till och med tatuerat oss. Jag har numera ett stort skepp på min arm.. jätte nöjd verkligen! Skojade bara, hihi, jag har ett litet litet hjärta på min arm, bild kommer! Jag blev jätte nöjd i alla fall, vi hade tänkt på det ett tag så vi tog subwayn till Brooklyn för att gadda oss, min tatuering tog cirka 2 minuter och gjorde inte alls ont, medans filippas tatuering tog cirka 20 minuter och gjorde jätteont, stackaren!
Som en försenad present till mig på min födelsedag så hade Filippa bokat hotell en helg i New York, himla bra hotell med läge och alltihop, vill helt klart bo där igen! Vi har hunnit med så mycket, så jag låter alla bilder tala för sig... Och juste jag glömde nästan berätta det allra viktigaste som hände under resan, vi ställde klockan på två på natten(8 svensk tid) för att kunna boka biljetter till One Directions konsert i Köpenhamn den 16e juni, och gissa vad? VI FICK BILJETTER!! Och det är inga dåliga biljetter, utan vi fick biljetter längst fram, fattar ni, längst jäkla fram, jag kommer stå meter ifrån mina älskade killar! Vi har "early entry" på biljetter så vi släpps in tidigare än alla andra, åh jag är SÅÅÅÅÅÅ lycklig! 259 dagar kvar...
 
 
 
 
 
 
 
Och One Directions nya låt, eller ja den har blivit leaked från deras nya album. AMAZING
 
 


Dad

Hola!

Skönt att du börjar skriva å lägga upp bilder igen, fast vi pratar ju ganska ofta på viber.. Va kul att filippa tyckte om att besöka dig.

Hösten har kommit på riktigt nu 8 grader just nu, brr.
Såg att du ska få mellan 25-28 grader fram till lördag, orättvist!!

Puss o kram

2013-10-01 @ 08:08:22
Din broder

Yeah !! Vad kul med ett inlägg. :)

Var ett tag sedan vi pratade men du verkar ha det tip top :) Lite avis på er två höhö. Den där födelsedagstårtan såg inte helt fel ut. Vad kul att ni har tatuerat er. Den såg jätte fin ut. Jag hade aldrig vågat. Men YOLO liksom.

Kramar

2013-10-01 @ 09:06:29
URL: http://blahimmel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious