Min dag

  2013-10-04 / 01:25:17 / Livet som au pair /
Är i skrivandes stund på gymmet.. Väntar på att mitt pass ska börja. Slutade tidigare idag, redan klockan 6 så jag åkte till gymmet för andra gången idag, hade inget annat att hitta på. Men alla pass här är alltid så himla roliga så det känns inte som träning.  Idag under min lediga tid var jag på short hills mall med Caroline, vi tittade i butiker och åt cheesecake på CF, mycket trevligt. Imorgon är de fredag och då ska jag passa Hannas söta värdbarn på kvällen, i helgen blir det NYC. Låt denna helg gå sakta, dom har en tendens till att alltid gå snabbt..



Farmor & Farfar

Hej Elin. Detta gym skulle jag haft när jag var i din ålder., då hade jag varit "bättre" än Zlatan. Träna på så blir du bättre än någonsin. Hälsar Farfar.

2013-10-04 @ 18:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious