NEW HAVEN OCH KÖTTFÄRSÅS

  2013-10-21 / 17:34:58 / Livet som au pair /
Min helg har varit jätte bra, började fredagen med att åka till Outback Steakhouse med Hanna och äta jätte god mat, åkte in till NYC på lördagen, brunchade med Lisa,Anna och Hanna nere i Soho. Sen gick vi i lite butiker och sen åkte jag Lisa och Anna hem till Anna, vi lagade köttfärsås och spaghetti och dansade, tittade en liten stund på en film innan vi gick och la oss för att gå upp tidigt på söndagen då vi skulle åka till New Haven och besöka Yale University. Mötte upp Hanna på Grand Central Station och tog tåget därifrån till New Haven, tog bara 2 timmar, perfecto! New Haven var jätte mysigt, studentstad så det påminde lite om Lund. En perfekt söndagsaktivitet!
 
Idag är jag så otroligt trött, vet inte varför. Kanske för att det är måndag? Snart fredag igen i alla fall och då blir det Long Island och gå i skolan hela långa helgen.. woho, eller nått..
 
 
 
Jag blir så himla bra på bild, funderar på att bli modell
 
 
Dom här bilderna är mina favoriter.. Jag och Lisa fotobombade bilderna. Tycker det blev helt otroligt snyggt, vad tycker ni?
 
 
 


Webbyrå

Hej, Jag bruka kolla på din blogg, den är jätte snygg, stilren, professionell. snygga bilder :D

2013-10-22 @ 22:59:48
URL: http://www.webbyra.st/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious