Story of my life

  2013-10-24 / 03:41:21 / Livet som au pair /
Veckan är snart över, jobbar bara fredag morgon då jag ska gå i skolan på long Island fredag-söndag. Så där rycker min helg, inte så jätte roligt.
Zoe har halvdagar ons-fre denna veckan så hämtar henne vid tolv, idag åt vi lunch på en restaurang med hennes kompis, sen åkte vi till chuck e cheese, gjorde läxan på biblioteket och sen var det dags för simning. 
Nu sitter jag och Tali och tittar på Greys Anatomy som blivit en vana efter jag slutat. Och vet ni vad? På fredag släpps one directions nya låt.. Har hört 16 sekunder av den och får gåshud bara av det.. Kan ni tänka er hur mycket jag längtar tills jag får höra hela låten? 

Och familjen har gjort lite halloween dekoration också! 









emma

fina bilder

2013-10-24 @ 05:52:26
URL: http://ellian.webblogg.se
Dad

Snart weekend.. gud va skönt !
Det blir spännande att se hur dom firar Haloween over där.
Kul att du lägger upp så många fina bilder.
Lycka till med pluggandet i helgen, det kommer säkert gå bra..

PoK

2013-10-24 @ 09:05:15
Din broder

Varför ska du gå i skolan ? :)

2013-10-24 @ 19:39:43
URL: http://blahimmel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious