IN MY CAR

  2013-09-20 / 02:31:23 / Livet som au pair /
Hej allihop,
Snart helg och imorgon kommer Filippa hit, längtar så! Idag har varit en bra dag, började med en frukost på iHOP med Hanna, blev så himla mätt av amerikanska pannkakor, bacon, hashbrows, ägg och juice. Hade inte orkat äta det varje dag, är glad för min havregrynsgröt och frukt! Men kan ju vara gott att unna sig ibland. 
Sen körde jag och köpte danskor till Zoe, step skor och vanliga balett liknande. De passade perfekt. Efter det körde jag till golf affären och köpte ett grepp till en golfklubba till min kära pappa. Begav mig sedan till biblioteket, fixade ett bibliotekskort, snabbt hem om och sen åkte jag till Macys och köpte en present till Filippa. När jag var klar med alla mina ärende så va min lediga tid över så jag begav mig till skolan för att hämta Zoe, hon lekte lite på lekplatsen sen körde vi till dansen, jag åkte och hämtade Tali från skolan och jag städade mitt rum lite snabbt innan jag hämtade Zoe igen, begav oss till OT och nu ligger vi i hennes säng och tittar på en film efter att vi bakat kakor, mina värdföräldrar är på något event ikväll så jag jobbar lite längre idag, inget mig emot.
Nu har jag berättat hela min dag i detalj haha, hur var er?
Förresten, one direction kommer till Köpenhamn i juni.. Dom släpper biljetterna nästa lördag.. Har redan ont i magen och försöker tänka ut hur jag ska få tag på biljetter allra längst fram vid scenen.. Måste ställa klockan på 2 på natten för dom släppa klockan 9 svensk tid.. Wish me luck






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious