NEJ MEN TJENA

  2013-09-18 / 04:07:44 / Livet som au pair /
Alltså, förlåt. Min uppdatering på den här bloggen blir bara sämre och sämre. Men allt går bra här på andra sidan atlanten... det flyter på som vanligt, jag har fyllt 20 år, jag är fortfarande extremt besatt av Harry Styles, Filippa kommer till mig på fredag och stannar i hela 9 dagar, ska bli SÅ kul! Samt att på lördag så ska vi göra något riktigt roligt.. har längtat så himla mycket efter detta, ni får se vad det är senare!
Ska göra en bättre uppdatering någon dag men har så himla mycket just nu, så ni får helt enkelt stå ut med den här uppdateringen. Förresten så har det blivit höst i Livingston nu, vilket jag bara tycker är mysigt för då kan jag äntligen börja använda min kappa tillsammans med mina nya Nike Air Max som jag köpte idag, får ju unna sig ibland!
 
Går inte riktigt att beskriva hur mycket jag älskar N.Y
 
 


Dad

Nämen.. Welcome tobacco... Kul!
Pi katten med höst å kyla, det har vi fått hemma oxå.

Kan tänka mig att det blir kul att träfffa filippa o hitta på en massa.

Njut av livet!
Puss o kram

2013-09-18 @ 06:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious