9 MONTHS.. 3 TO GO

  2014-01-16 / 14:44:50 / Livet som au pair /
Känns så sjukt att jag igår hade varit i USA i 9 månader, 9 månader utan att besöka Sverige, har inte varit i mitt rum på 9 månader.. är så glad att jag gjort detta och vet helt ärligt inte hur jag ska kunna lämna detta..
Min värdfamilj har som sagt börjat titta på nya au pairer och i förrigår skypade jag med tre potentiella au pairer, min värdmamma och jag gillade två av dom så vi får se vem det blir, kan inte ens tänka mig hur svårt det är att välja vem som ska komma och ta hand om ens barn.. imorgon kommer här i alla fall hembesök från organisationen Cultural Care för min värdfamilj har bytt till den organisationen eftersom där knappt fanns några svenskar på au pair care. Jag och Zoe ska åka rollerblades imorgon igen, och ja hon är fortfarande lika glad när vi ska dit haha.. 
Nu ska jag köra till gymmet och testa på ett nytt pass som heter STRIKE, när jag kommer hem ska jag titta på filmen Frozen, såg att den fanns på swefilmer.
 
Och i helgen ska jag in till NYC, Anna är ensam hemma på lördag kvällen så då ska vi hänga hos henne, laga mat och titta på film.
 
Hoppas ni får en bra helg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious