HAPPY NEW YEAR!

  2014-01-02 / 03:04:00 / Livet som au pair /
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag flyttade alldeles själv till USA.

Har du några nyårslöften?
Jag ska ta hand mer om mig själv & bära mer ringar(fint nyårslöfte jag vet)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jag och Kate Middelton står varann ganska nära men annars nej.

Vilka länder besökte du?
USA, Danmark, Sverige

Vilka datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
15 april

Vad var din största framgång 2013?
Att jag vågade flytta till USA, kan än idag inte förstå att jag vågade.

Största misstaget?
Oj, den var svår. Kan faktiskt inte komma på något..

Bästa köpet?
Mina Dr.Martens skor.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, mat, kläder, mat, kläder, mat och resor hit och dit.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min familj och mina vänner, och musik.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?
One Direction- Best song ever och Story of my life, hemskt att säga men.. Robin Thicke- Blurred Lines.. finns fler men orkar inte skriva alla

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har helt klart varit gladare, men det här varit en ren berg och dalbana...

Vad önskar du att du gjort mer?
Solat mer i somras, shoppat fler stickade tröjor.

Blev du kär i år?
Nej men jag kan däremot göra en hel jävla lista till er över mina förälskelser i år....

Favoritprogram på TV?
Awkward, Xfactor

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Jag umgicks med min värdfamilj, fick massa fina presenter och avslutade den med en middag med mina vänner.
Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej faktiskt inte, jag har älskat det här året.

Hur skulle du beskriva din stil år 2013?
Den va trist i början av året, men nu har jag nog fått lite kläm på det.

Vem saknade du?
Min familj & mina vänner i Sverige

Den bästa nya personen du träffade?
Jag kan inte säga en person, där är för många!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious