Hälsoundersökning

  2012-11-01 / 10:56:55 / Förberedelser /

Då har jag varit på hälsoundersökning också, ringde i tisdags och fick tid idag, torsdag. Verkligen jätte bra att jag fick det så snabbt i o med att jag ska på intervjun på tisdag. Var lite nervös när jag skulle till undersökningen, är inget fan av läkare, sprutor osv men det va en väldigt fin klinik jag var på o det tog inte mer än 10 minuter, han skrev bara i papperna och tittade mitt hjärta och syn. Inga sprutor eller något sånt, skönt.
Så nu är jag på tåget på väg tillbaka till Skurup, ska cykla till jobbet direkt, blir en kort dag vilket är skönt.
Testade den omtalade Aloe Vera drycken också, kostade bara 15 spänn inne på pressbyrån men den va inget vidare god tyvärr..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious