JUSTIN BIEBER

  2012-11-11 / 12:27:16 / Allmänt /
 
Jag är snart färdig med min ansökan och ska submitta den så att de på STS kan godkänna den. Det enda problemet jag har är vilket datum jag ska klicka i att jag kan åka. Jag har köpt biljetter för flera månader sen till Justin Biebers konsert i Köpenhamn den 20e april och det gör verkligen ont i mig att veta att det är en jätte stor chans att jag inte kommer kunna gå på den här konserten för att jag troligen inte är hemma då. På ett sätt vill jag komma iväg som Au Pair så snabbt som möjligt, men på ett sätt vill jag vänta tills jag sett Justin Bieber. Där är nog ingen som förstår hur mycket jag vill se den här killen, som jag har längtat efter detta, och så otroligt lycklig jag blev efter att ha fått ta på biljetter. Det låter verkligen sjukt att jag väljer en konsert framför ett år i USA, fan vad det ska vara svårt.. Och alla säger att han kommer säkert tillbaka, du kan säkert se han i USA, men det är ju inte säkert. Han har sin turné i USA just nu och jag är hemma i Sverige. Ska fundera på detta hela dagen, återkommer med besked.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious