SUNDAY

  2012-11-18 / 18:36:42 / Allmänt /
Och så var denna helgen över.. det är helt sjukt vad helgerna går snabbt fast det gör i för sig veckorna också så det är snart fredag igen haha. Min helg har varit jätte bra i alla fall, i fredags var jag och Matilda i malmö vi åt först på TGI Friday's & sen gick vi och såg Breaking Dawn part 2. Jag har inte varit något Twilight fan precis men jag kände mig nästan tvungen att se den sista i och med att jag sett de flesta andra, men den va ganska bra faktiskt. Slutet av filmen va jätte fint.
Igår så va jag & Jonna på Öja där Albin Myers spelade, och de va skit kul. Otroligt mycket folk men det va bara roligt! Jag har även hunnit med att spela in en video till mitt Au Pair room, har dock problem med att det  inte är rätt filtyp på min film så pappa ska försöka fixa det.
 
Nu ska jag njuta av min lediga söndag
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious