DOWN

  2013-04-23 / 18:26:53 / Livet som au pair /
Hej, vet inte riktigt vad jag ska blogga om längre.. tycker det är ganska tråkigt att blogga och så är jag inte alls på humör idag men jag får ändå skriva ihop ett litet inlägg. Vad roligt för er farmor&farfar att ni ska åka iväg till värmen.. det kan behövas i kalla Sverige! Här är inte speciellt varmt här heller tyvärr.. tror dock att det skulle bli lite varmare imorgon så det hoppas vi på..
Träffade en au pair från Sverige igår efter att jag slutat jobbat, roligt att komma ut lite och att träffa någon från Sverige! Va hemma vid 22.00 tiden och då gick jag och la mig.
Började som vanligt 06.45 idag och sen har jag tvättat och städat, den andra au pairen som har varit här  i ett och ett halvt år har åkt iväg för en jobbintervju så jag är ensam hemma och har ingen tillgång till bil, ganska tråkigt att bara sitta här men det blir bättre nästa vecka då har jag bilen. Fick problem med mitt social security card när jag skulle fixa det igår, det var något med mitt mellannamn och mitt första namn men vi skulle försöka hinna fixa det idag. Nu ska jag fortsätta titta på tv och vänta på att hon kommer hem för sen ska vi iväg på playdayes hos Z(jag kallar den minsta det så behöver jag inte skriva namnet) kompisar, playdates är när man bestämmer träff och så leker barnen ihop hemma hos någon av barnen..
 
Ha en bra dag!


Dad

Kom igen nu gumman å upp med hakan ;) dessa dagar har vi alla..
Det kommer med all säkerhet bli bra när du är varm i kläderna.

Detta äventyret har ju precis börjat :) men du kan tro att jag saknar dig här hemma!! När du får tillgång till bilen nästa vecka, då får du ut o kolla upp snygga kläder& golfgrejjer till mig.

Ha det nu riktigt bra!
Love you
Puss&kram

2013-04-23 @ 19:13:35
Farmor & Farfar

Ja du Elin alla dagar är inte lika, men det är bara att bita ihop så fixar du allt. Vi åker till Kreta 9 Maj och är där en vecka. skall bli skönt. STORA kramar från oss.

2013-04-24 @ 08:16:33
Din Broder

Kämpa på Elin! Jag vet att du kan. Vi har alla våra dåliga dagar. :)

2013-04-24 @ 15:47:54
URL: http://blahimmel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious