IMORGON

  2013-04-14 / 18:10:49 / Förberedelser /
Har haft en jätte bra helg, blev överraskad av mina kompisar i fredags och den sista utgången i Sverige på några månader är nu gjord. Sen har jag bara varit hemma hos min familj och tagit det lungt.
Idag har jag packat, packat och återigen packat. Nu är allt i alla fall klart och det känns väldigt bra faktiskt. Jag längtar tills imorgon faktiskt, ska bli roligt att äntligen få börja min resa, så länge som jag väntat och nu händer det. Kommer dock vara otroligt svårt att lämna min familj, men de kommer till mig i Juni.
 
Nästa gång jag skriver här så befinner jag mig antagligen i New York, tills dess, ha det jätte bra!
 


Pappa

Ha en otrolig härlig vistelse over there.
Du kommer göra succé
Vi längtar att få träffa dig i ditt "nya" land i juni!!

Love you
Puss o kram
Mamma/syrran o pappa

2013-04-14 @ 21:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious