LONG DAY

  2013-04-25 / 03:38:25 / Livet som au pair /

Hej igen, Johan jag får visa dig mitt rum när vi skypar för det blir så fult när man fotar det haha!
Idag har varit en ganska stressig dag, har hunnit med att tvätta, städa, göra köttbullar, handla, kört lite överallt, varit i Verona park, acting class, simning och på kvällen åkte familjen till skolan för en skolsak, hängde med där och nu är jag hemma.. Pratade nyss med anna och vi bestämde att vi ska åka till woodbury outlets på lördag, sen på söndag ska vi till botaniska trädgården i Brooklyn(tror det ligger där haha) för allting ska tydligen ha slått ut och så, så lite fina bilder kan ni nog vänta er.. Förresten så har vi ett jättefint träd utanför huset, blommorna stannar bara i ungefär tre veckor så jag passade på att fota det idag!

Och en sak till, tusen tack för den lilla lapp jag hittade i min ficka idag i mina jeans pappa, det gjorde mig så himla glad. Stod och väntade på att Z skulle sluta, och så kände jag i mina fickor, läste lappen och log världens största leenden, folk måste trott att jag var konstig.

Tänker på er hela tiden, love you!



Mamma& linnea

Vad tyckte dom om svenska köttbullar? Härliga vårbilder från New Jersey.Ha en bra dag! Älskar dig. Puss

2013-04-25 @ 06:24:42
Farmor & Farfar

Det där med köttbullar det kan du det ser vi. Det är kanske ett äppelträd som blommar så vackert.
I dag blir det tandläkaren på min f-dag och så kommer Linnea och Dad på besök . Du får ha det tills vi hörs igen. BAMSEKRAMAR.

2013-04-25 @ 09:19:44
Din Broder

Det ser ju nästan ut som om det är likadant kakel som vi har i vårt kök. Haha ;)

Okej ja det får vi göra. Jag tänkte tvinga Linnéa till att ha en liten inflyttningsfest sen. Så då kan vi ju skypa alla tre :)

2013-04-25 @ 16:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious