OH CRAP

  2013-04-30 / 04:30:43 / Livet som au pair /

Okej, låt mig säga såhär. Jag har ju inte haft den perfekta starten här borta, först klyddade bilen och nu har jag fått ögoninflammation.. Jag sa ingenting till familjen för jag ville inte vara ivägen, dock var mitt öga så rött att dom frågade vad som var fel. Båda värdföräldrna sa till mig direkt att åka till doktorn, så klockan nio på kvällen körde min värdpappa mig till doktorn(doktorns fru var ifrån Sverige, från Malmö och han kunde en del svenska, hur liten är världen egentligen?) fick utskrivet droppar till ögat, åkte och hämtade det på CVS Pharmacy och nu ligger jag här med världens minsta flaska med droppar i, som har kostar mig hur mycket som helst. Måste dock skicka in massa papper imorgon så att jag får tillbaka pengar i och med att jag har försäkring.. Tacka gudarna för Sverige och Apoteket, mycket lättare.

Godnatt från mig och mitt röda öga



Mamma

Lika bra att vara med om allt direkt,så är det gjort. Cheryl och Steve är verkligen snälla.Puss

2013-04-30 @ 06:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious