SATURDAY

  2013-04-28 / 03:12:48 / Livet som au pair /

Orkar inte ens berätta allt som hänt men dessa två dagar som varit har verkligen inte velat vara på min sida, har haft problem med precis allt känns det som men nu börjar det nog ordna upp sig. Åkte och åt på en restaurang med min värdpappa och Z.. Åt en otroligt god sesam kyckling, Linnea du hade gillat den.. Vi måste äta där när ni kommer hit. Sen avslutade vi kvällen med frozen yogurt såklart, tack Gud för att du kom på frozen yogurt, det är så otroligt gott.
Nu ska jag sova för imorgon ska jag till outleten med Anna och handla som aldrig förr!
Vi hörs kanske imorgon, tills dess så kan ni titta på bilder på Daisy, hon sover så sött, och så kan jag inte motstå de där ögonen...



Mamma

Vissa dagar kan vara jobbiga, även här hemma.Allt blev bra till slut, eller hur? Äter gärna den där kycklingen när vi kommer. Hoppas vi får träffa Daisy också, hon är så söt. Längtar! Ha en bra dag på outleten. Nu ska jag fixa ditt rum. Puss puss.

2013-04-28 @ 08:04:55
Farmor & Farfar

Hej igen Elin. Fin hund du har. Det där med allt strul, GLÖM DET, satsa igen allting kan ej ske de första veckorna glädjen kommer snart igen. Kramar i stora mängder.

2013-04-29 @ 14:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious