HAPPY HOLIDAYS

  2013-12-20 / 16:39:42 / Livet som au pair /
Förlåt igen för min dåliga uppdatering här på bloggen men det är inget vidare att blogga ska jag säga er, ganska så tråkigt. Helgen som var, var i alla fall hur bra som helst, precis som alla andra helger. Jag var ute och åt med Caroline på fredagen i South Orange, käkade wook på en japansk restaurang och sen avslutade vi med glass på Cold Stone. Lördagen jobbade jag fram till 5 och sen körde min värdpappa mig i snöovädret till tåget, helt otroligt som snö kan ställa till det, bussar kom inte fram, bilar körde av vägen. Tacka gudarna att han körde mig i alla fall annars hade jag aldrig klarat det. Mötte sedan upp tjejerna i NYC, minns knappt vad vi gjorde(jag börjar bli gammal för mitt minne sviker mig hela tiden, nu fick jag till och med titta upp på Annas blogg vad vi gjorde i lördags) men vi gick i alla fall och tittade på Lucia i kyrkan. Kändes precis som om man var hemma i Sverige för en stund, jätte duktiga var dom. Vi tog oss sedan igenom snöstormen hem till Anna där vi alla somnade gott. På söndagen blev det Soho för att handla julklappar och på kvällen åkte vi skridskor på Rockafeller Center, så himla mysigt och så coolt att bara åka där och så fort man tittar upp ser man skyskrapor, julgranen och älskade fina NYC.
Där var till och med ett par som friade, men det äktenskapet håller inte länge.. Dom pratade knappt med varandra efteråt(ja jag ska bli äktenskapsrådgivare)
Igårkväll tittade jag och Tali på finalen av Xfactor och Alex&Sierra vann, dom är verkligen jätte bra så dom är värdiga vinnare men egentligen tittade jag bara på finalen för att där var ett pojkband som uppträdde, vet inte riktigt vem dom är, dom är tydligen kända, kommer från England och heter något i form av One Direction eller något, bra var dom i alla fall. Ganska snygga också.
Och vet ni vad!? Nu har denna skånska tjej S-E-M-E-S-T-E-R! Min värdfamilj åkte till Florida inatt och jag är nu ledig fram tills dom kommer hem igen den 30e december. Och vad händer på söndag då? Min kära mamma kommer till mig! Ska bli så roligt att ha henne här, vi har hela huset för oss själva och vi kan vara i NYC varenda dag. Så min blogguppdatering kommer inte bli bra, eller bättre under dessa dagar.. Den har väl i för sig aldrig varit riktigt bra tror jag.
Idag ska jag ha en "Elin-dag", göra lite ärenden, klippa mitt hår och ja det va väl det haha.
Hoppas ni får en helt underbar jul och nyår. HAPPY HOLIDAYS!
 
Nu blev det en jäkla blandning på de här bilderna men det får ni stå ut med!
 
 
 


Din broder

Vad mysigt med snö !! Vill med ha snö :)

2013-12-20 @ 23:42:46
URL: http://blahimmel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious