MIN HELG

  2013-12-10 / 03:58:10 / Livet som au pair /
När jag insåg att jag inte skulle få träffa mina killar så tog jag subwayn ner till Union Square där jag mötte upp Anna, Hanna och Lisa inne på Whole Foods för vi skulle handla ingredienser till vårt julbak på söndagen. Vi satte oss sedan på Vapiano innan vi tog subwayn hem till Anna där vi alla sov över. Vi gjorde sedan julgodis vilket inte blev alls lyckat på söndagen, lussebullarna blev väldigt konstiga, chokladkolan var inte god men knäcken fick vi fan ta mig till. Vi hängde sedan i Soho resten av söndagen och åt på Bearburger.
Idag åkte jag hem till Hanna och vi försökte oss på nya lussebullar... utan att lyckas. Jag ger upp nu, det blir inte bra helt enkelt, vet inte vad det är vi gör för fel men goda blir dom inte. Nu har jag precis tittat på Paradise Hotel som jag är totalt besatt av och nu tittar jag på This is us för kanske 7:e gången, fortfarande lika bra.
 
Hoppas ni får en hejdundrandes vecka för det ska jag ha! Det har börjat snöa här förresten, mest så ni vet.
I helgen blir det Lucia i svenska kyrkan, skridskor på Rockafeller Center och lite sånt där smått och gott.
 
 
Och Zoe fick ta på sig min jacka idag för jag glömde hennes i bilen på parkeringen när jag hämtade henne på Reading class(ja dålig au pair....) hon var SÅ söt haha, skrattade så mycket... syns säkert inte på bilderna.
 
 
 


Dad

Hello Gumman :)

Lussebullarna SER ju faktiskt goda ut.. Jag hade nog inte heller klarat av att baka.

Se till att ha hjälm på och slipa skridskorna innan.. Lycka till !!

Knus

2013-12-10 @ 10:42:46
Farmor & Farfar

Hej Elin. Jag ghåller nog med om att LUSSEBULLARNA ser bra ut. Farmor håller just nu på att baka dessa, fick vid hemkomsten från G Canaria på Sturup smaka av mamma Evas L-bullar och det var gott. Vi hade det bra där i värmen, och kom hem till ett vitt Skåne brrrr. Du har som vanligt mycket att göra. Glad Lucia nu i helgen önskar vi dig. KRAMAR SOM VANLIGT.

2013-12-10 @ 16:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious