DREAM IT. WISH IT. DO IT.

  2013-02-26 / 21:25:00 / Allmänt /
Ibland förstår jag inte riktigt att jag verkligen ska åka härifrån, här har jag ju liksom levt i hela mitt liv, i samma hus, med samma människor. Det kommer bli en sådan otrolig omställning att åka till en annan familj, bo i deras hus i ett helt annat land. Men det är ju detta jag vill göra, jag gillar verkligen familjen jag ska bo hos men det kommer vara så himla läskigt i början. Jag är en sådan person som vill ha det som "vanligt" i min vardag, inte för stora omställningar liksom så det är egentligen helt otroligt att jag gör detta, men fy vad kul det ska bli! Och det är faktiskt bara ett år, det ska väl inte vara några problem? Och om jag inte provar på detta vet jag aldrig hur det är, antingen älskar jag det eller så hatar jag det. Jag får helt enkelt se. Men två saker som är säkra är att jag har världens bästa familj här hemma i Sverige och att jag flyttar till New Jersey om 48(!!!!) dagar.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious