HELG

  2013-01-19 / 15:37:49 / Allmänt /
 
Fy sjutton vad skönt med helg. Njöt riktigt ordentligt av att kunna ligga kvar i sängen när jag vaknade vid halv elva tiden! Idag har jag inte gjort allt för mycket, har i för sig städat lite på mitt rum. Och nu hade jag tänkt läsa "Femtio nyanser av frihet". Har läst ungefär halva boken nu, försöker verkligen läsa den så lite som möjligt bara för att den inte ska ta slut haha, vet inte vad jag ska kunna göra efter denna bok är slut, känner mig inte så jätte redo att ge mig in i en annan bok efter denna otroliga triologi...
Försöker även förstå att jag ska flytta till Livingston i april men jag kan inte förstå det än, ska bli så himla roligt!
 
Love, E
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious