HELLO EVERYBODY, ALLIHOPA

  2013-07-30 / 19:32:23 / Livet som au pair /
 
Efter att ha gråtit över att missa hans konsert i Sverige för att jag skulle flytta till USA, går nu min önskan i uppfyllelse.. ikväll ska jag se Justin Bieber! Fattar verkligen inte det men gud vad roligt det ska bli, även om min kärlek för den här killen har svalnat något enormt på grund av att han har ändrat sig så himla mycket så gör det inte allt för mycket trots allt. Ikväll ska jag sjunga med till Fall, Believe, All Around the World och bli One Less Lonely Girl, mycket att stå i men det ska nog inte vara några problem..
Annars då? Nja det händer väl inte otroligt mycket här borta, känns som om jag måste ha något att göra exakt hela tiden annars får jag spel.. därför känns det lite jobbigt ibland att vara ledig så mycket som jag är men jag är glad över det ändå, hade inte velat jobba heldagar, så jag ska nog bara vara glad. Helgen som var, var den bästa helgen på länge men den gick alldeles för snabbt.
Det är snart dags att åka till Los Angeles med familjen, de 25e augusti bär det av och sen kommer vi hem den 5e september tror jag det är, strax därefter kommer Filippa hit och bor med mig i 9 dagar, ska bli så roligt!
Och ni som undrar hur det går med mina pengar här borta... Jag kan just nu sjunga "Only got 6 dollars in my pocket".. så bra går det, pengarna bara flyger iväg här men sen gör man en hel del på helgerna också..Sparar dock 50 dollar i veckan så lite koll har jag trots allt.
Ska snart gå och laga mat, blir köttfärsås och spaghetti idag, sedan bär det av till Prudential Center och Justin Bieber, AHH!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious