KONSERT HELG

  2013-07-22 / 15:48:50 / Allmänt /
Hej alla där hemma,
Den här helgen gick alldeles för snabbt men så brukar det vara med helger, har i alla fall haft en väldigt bra helg! I fredags slutade jag tidigare och tog tåget in till New York för att möta upp Anna, vi gick och käkade på Chipotle innan vi tog subwayn ut till Yankee Stadium där min blivande man Justin Timberlake och Jay-Z skulle ha en liten privatkonsert för bara Anna och mig, olyckligtvis kom där fler än vi och det blev tydligen fullsatt, får ta ett snack med Justin, vi vill ju gärna ha en privatkonsert.
Konserten va i alla fall jätte bra, i början var det väl sisådär för det var mest Jay-Z som sjöng och jag kunde inte en enda låt tyvärr.. men sen sjöng Justin och då jäklar.. Till och med Alicia Keys kom in och gjorde ett gästperformance under Jay-Z's låt New York.
Sov hos Anna och tog sedan tåget till Long Island för att möta upp Malin, vi gjorde oss ordning, körde till Five Guys och begav oss sedan ut till arenan där Jonas Brothers skulle spela, vi va där ett par timmar innan insläpp för vi ville försöka se dom men vi hade inte turen på vår sida.. Även den konserten var bra men här kunde jag verkligen ingen låt alls, förutom 4 låtar som jag kan lite halvt. Men jag älskar ju konserter så det är bara roligt att gå även om man inte kan exakt alla låtarna.. Vi stod sedan kvar i ca 3 timmar utanför grindarna för att se när killarna åkte iväg från arenan, vakterna sa till oss att dom hade åkt hem men vi litade inte riktigt på dessa vakter så vi stannade kvar, jag menar varför är vakterna kvar om inte Jonas Brothers är kvar? Vi hade rätt, de var fortfarande kvar och Kevin kom ut först i en bil, jag va ända framme vid bilen och fick en väldigt suddig bild på killen, 1 1/2 timme senare kom Nick och Joe också, men dom körde bara förbi.. jätte kul när man stått där och väntat, fast jag hade ju gråtit om det hade varit One Direction som hade gjort så. Konserterna var jätte bra, men jag tänkte efteråt att, ingen slår One Direction, det var den bästa konserten jag någonsin varit på! På tal om One Direction så släpps deras musikvideo idag till deras nya låt Best Song Ever, OM jag är redo!? Jag och Tali ska se den ihop ikväll så jag får hålla mig borta från youtube så jag inte ser den innan..
Och förresten.. Beställde biljetter till Justin Bieber(!!!!!!) den 30 juli häromdagen, min dröm går i uppfyllelse,även om min kärlek för killen har svalnat så är jag SÅ glad att jag ska se honom!
 
På söndagen åkte jag hem från Malin, tog en efterlängtad dusch och sen kom Hanna och hämtade mig, vi körde till Panera Bread och käkade middag, sen blev det ett stop på både Marshalls och Bed Bath&Beyond. Körde sedan till Clifton för att titta på bio, såg filmen White House Down med snyggingen Channing Tatuum(vet inte hur man stavar hans efternamn) det var den bästa filmen jag sett på väldigt väldigt länge, otroligt bra! Måste se den igen! Kändes så overkligt när vi var påväg dit till bion, så såg man hela New York skyline och så tänkte jag ännu en gång "jag bor verkligen här".. känns så konstigt ibland!
 
Förlåt för långt inlägg men här kommer bilder från konserterna!
 
 
 
 
 
Detta var tydligen något pojkband som alla var helt galna i, vi tänkte att vi var tvungna att ta en bild.. om de nu skule bli väldigt kända någon dag!
Och den här killen var tydligen någon youtube sensation.. ingen aning vem det var men alla va helt galna i honom också! Vem vet.. han kanske också blir jätte känd!
Alla Jonas Brothers bilder är tagna av Malin förresten, förutom bilden på Kevin i bilen!
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious