VARNING FÖR BILDBOMB

  2013-07-03 / 17:15:14 / Allmänt /
 
Vet inte var jag ska börja någonstans, jag var på One Direction konserten igår. Det bästa jag gjort i hela mitt liv. Det går inte att beskriva min kärlek för dessa killar, det är ingen som förstår, förutom Linnéa. Det är något helt otroligt, varenda sång de har är helt jävla underbar! Vi hade jätte bra platser, satt nästan längst upp men vi satt rakt framför scenen och det va skit bra! Under ett par låtar åkte de ut på en upphöjd scen som åkte närmre och närmre oss, alltså känslan när man ser hela One Direction komma emot en är oemotståndlig.
Tali och jag åkte i alla fall dit efter att de hade kommit hem från camp, vi var där cirka en halvtimme innan förbandet skulle börja spela så det va ganska lagom, vi gick in i ett "förbjudet" område för scenen var där, men det va ingen som sa till oss, och så va där en låda med en massa tröjor i, så vi råkade ta vars en, inte meningen alls, men det va bara en svart tröja där det står väldigt litet "One Direction" so whatever... det va nog ända till the crew så..
Men Harry Styles är så sexig så att jag dör, ni skulle sett när han drack vatten, alltså vem fan är sexig när man dricker vatten!? Bara Harry Styles som är det. Vi ska i alla fall gifta oss, det är helt säkert. Annars tar jag någon annan av grabbarna, nemas problemas.
Fick bra videor också, försökte filma så mycket som möjligt men hade problem med att det inte blev en skärpt bild i vissa videor så det får ni stå ut med.. och juste om ni hör en ljuv sångröst i någon av videorna så är det min, hör av er om ni vill signa mig, jag är öppen för förslag, folk säger ofta att jag har en väldigt bra sångröst...(jag ber om ursäkt i förväg, känsliga lyssnare varnas)
 


Therese

Åh så avis! Haha. Jag såg dom på friends arena i Stockholm i maj. Men vad använde du för kamera? Jag satt också långt bak men framför scenen och fick sjukt dåliga bilder med min kamera... :(

2013-07-05 @ 11:32:46
URL: http://www.bianca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious