Måndag

  2013-06-03 / 15:57:57 / Livet som au pair /

En ny jobbvecka är igång.. Vilket innebär att det snart är dags för min familj att komma hit!!! Längtar så himla mycket tills ni kommer, ska bli så kul att träffa er och krama om er! Min söndag spenderades hemma hos Hanna, vi solade i en park och jag brände bakbenen och ryggen(att jag aldrig lär mig att jag har pigment som en albino) sen körde vi och åt och gick runt lite i mysiga Montclair, färgade sedan Hannas hår och sen så åkte jag hem och tittade på premiären av nya säsongen av Keeping up with the Kardashians!
Har precis städat undan här hemma, här är någon som gör vid diskmaskinen idag så kan inte åka härifrån än om han nu skulle behöva något.. Men efter att han åkt ska jag köra och gymma, handla lite nödvändiga saker som vi behövde och sen ska jag Skypa och vika tvätt! I eftermiddag ska vi nog till poolen på gymmet om vädret spricker up.. Vilket jag hoppas på!
Ha en bra dag där hemma.. Och jag måste börja bli bättre på att ta bilder.. Har bara massa mobilbilder som jag överredigerar = ser för jävligt ut



Dad

Du är inte den enda som längtar.. We också, kommer hålla om dig i 12 dagar.. Imorgon ska jag spela golf med tc mot danmarks sportjournalister ( har tagit fram fina kläder till middag o dyl, linnea o mamma hjälpte mig) ha en underbar tisdag därborta. Kram

2013-06-03 @ 22:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious