Ja Halli hallå..

  2013-05-25 / 06:49:54 / Livet som au pair /

Fredag igen då.. Veckorna går så himla snabbt! Det har inte varit någon skola idag, så började lite senare, vid halv nio tiden och sen har jag och Z varit på en playdate, och sen körde vi till Chuckie Cheese, det är olika spelmaskiner och så kostar dom "coins" som man måste köpa, sen när man spelar får man ett visst antal biljetter för hur duktig man är.. Sen så kan man gå med biljetterna till en disk där man sedan ser vad man kan välja bland, om man har ett visst an biljetter så kan man få t.ex ett gosedjur eller så! Där stannade vi i några timmar och sen åkte vi hem, hade en show för hela familjen så dom fick komma ner och sätta sig i sofforna, vi sjöng "what makes you beautiful" och sen så blev det mat till henne och bad i vanlig ordning. När jag hade slutat körde jag till Hanna och så käkade vi på en mexikansk restaurang, vi gick sedan o tittade på baksmällan 3, rolig såklart men ingen slår ettan! Dock så går det inte att beskriva hur snygg Bradley Cooper är.. Fick nästan lite seperstionsångest från hela baksmällan gänget i slutet av filmen, men se den, för den va bra!
Imorgon ska jag ta tåget till city och möt upp anna o hanna.. Vi får se vad vi hittar på, ska sova hos anna till söndag så att jag inte behöver åka hem om.. Vi hörs! Ha en jätte bra helg.. Här är otroligt kallt nu förresten.. Jäkla väder!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious