THAILAND?

  2013-05-23 / 04:31:00 / Livet som au pair /

Jag kan inte riktigt beskriva den grytan vi just nu har här.. Ni kan tänka er Thailand.. När man tycker det är så skönt med luftkonditionering på hotellrummet, och sen när man öppnar dörren och går ut så BAM så blir det så otroligt varmt! Tropisk värme helt enkelt, det ska dock inte hålla i sig så länge men får försöka njuta i skuggan ändå!
Idag har jag jobbat som vanligt och sen körde jag till Hanna och vi gick en lång runda i hennes område, tänkte nu ta och sova.. Tänk att det redan är torsdag imorgon. Helt otroligt.

Hoppas ni har det bra där hemma.. Här är lite bilder från karnevalen i tisdags förresten, och en bild på min goda dricka, kände mig som en riktig amerikan, körde runt överallt o drack en stor dricka från starbucks.



Dad

Morning Darling !!

Den drickan ser god ut.. går det att blanda med Gin :)

Have a nice 1
Puzz o kram !! ( snart kommer vi.... tjohoo !! )

2013-05-24 @ 09:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious