21 NOVEMBER

  2013-11-21 / 23:53:17 / Livet som au pair /
Det har varit en riktigt jobbig dag idag, och gårkvällen också. Orkar och vill inte gå in på detaljer men jag blev SÅ glad när jag såg ett paket från Sverige som hade anlänt, vilken jädra lycka! Tack tack igen. 
Och jag längtar jätte mycket till imorgon, då ska vi till svenska kyrkan och äta jultallrik och efter vi checkat in på skolan ska vi se The Hunger Games, längtar efter att se den. 
Sen blir det skola hela helgen och sen på måndag släpps one directions nya album, fy tusan vad jag längtar! 
Vet dock inte varför Harry helt plötsligt hänger med Kendall Jenner? Vi två då? Vad hände med oss? 
Och vet ni vad som gjorde mig glad, när Linnea berättade att min älskade Björn Gustafsson ska vara med i julkalendern, plus att både Filippa Bark och den roliga i Ronny&Ragge(inte Settman, den andra) ska också vara med! Då vet jag vad jag måste titta på varje dag i December.





Hur roligt är inte detta haha!?


Liams fru

Dålig stil av Harry! Btw, när på fredag ska ni se Hunger Games? Jag vill med seeee :)

Svar: Jag vet inte riktigt vilken tid men vi ska se den när vi har sluta på skolan på fredagen, du är välkommen att hänga med :)
Elin Nilsson

2013-11-22 @ 01:31:50
URL: http://malinhelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious