7 MONTHS

  2013-11-15 / 18:01:00 / Livet som au pair /
Idag mina kära vänner har jag varit här i 7 månader, 214 dagar och 30.4368499 veckor för att vara exakt.
Den här månaden har gått så himla snabbt, det var ju nyss 6 månader jag hade varit här? Ibland är det läskigt hur snabbt allting går, och alla au pairer säger att det ska gå ÄNNU snabbare de sista månaderna nu. Bara att försöka njuta innan det är dags att åka hem helt enkelt.
Idag har jag varit på gymmet och sprungit på löpbandet(!!), jag som hatar att springa tog mig igenom hela 4.8 km och belönade mig därefter med en blueberry banana smoothie från gymmet. Skypat med Linnéa och mamma och tänkte snart äta lite lunch.
Ikväll blir det Outback Steakhouse med Anna och Hanna, och efter det ska vi se "About Time" på bio. Lördagen ska spenderas på Woodbury outlet, ska ta bilen dit och efter det ska vi bege oss till Brooklyn där vi ska laga middag tror jag, Anna är själv hemma så det blir en liten girlsnight. På söndag ska vi inviga det nya stora H&M på Times Square och sen ska jag möta upp Malin och vi ska vandra runt i Central Park och prata om våra pojkvänner, Liam&Harry. Låter som en perfekt helg, hoppas ni får en bra helg och att Sverige vinner mot Portugal ikväll, jag håller tummarna!
 
Farmor och farfar, skulle ni vilja skypa på måndag?
 
 
 


Farmor & Farfar

Hej Elin På frågan om skypen är vi mottagliga måndag efter 19.00 Om du läser detta .

Svar: Jag hann inte idag tyvärr.. Ska vi se om vi hinner imorgon?
Elin Nilsson

2013-11-18 @ 18:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious