FALL IN NYC

  2013-11-05 / 03:04:00 / Livet som au pair /
När jag slutat på söndagen åkte jag direkt in till älskade NYC för att möta upp Hanna,Anna,Lisa,Josefine och Josefine. Vi gick i central park, shoppade i Soho och sen avslutade vi kvällen på Times Square där vi tittade på bio, "Bad Grandpa" var väl inget vidare men gillar alltid att gå på bio.
Den här veckan blir ganska lugn, är ledig på fredag och sen blir det Washington till helgen, ska bli SÅ roligt!
Och alla bilder är tagna av Anna och Hanna, dom är ganska dyra privata fotografer.. typ bara vi au pairer som har råd med det.
 
Det var Marathon i Central Park
Ser störd ut på bilden undertill.. Men tyckte vi såg så glada ut så detta får ni stå ut med.... 
 
 
 
 


Dad

Härliga bilder😃 här hemma är det grått o trist

Pok

2013-11-05 @ 21:34:04
Din broder

Oh sån riktig amerikansk julgran !! Och den där mini coopern är inte att leka med. Kan du inte sno den med dig hem till mig? ;) Jag tror säkert att jag kan trycka mig ner i den :)



2013-11-05 @ 22:29:06
URL: http://blahimmel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious