SKOLA OCH JANSSONS FRESTELSE

  2013-11-26 / 02:55:34 / Allmänt /
Herregud vad denna helgen gick snabbt, i fredags var Hanna, jag och Anna i svenska kyrkan, käkade underbart god svensk julmat sen tog vi tåget till Long Island där det var dags att gå i skolan igen. Tråkigaste kursen, men som tur är satt vi längst bak i klassrummet och tittade på 1D dagen istället, perfect.
Vi såg även Catching Fire på fredagskvällen som var SÅ bra! När skolan var slut åkte vi tillbaka till älskade NYC och vi begav oss på julmarknad på Union Square vilket var väldigt mysigt, men otroligt kallt.
Och jag finner inga ord om one directions nya album, alltså det är så bra, så fint. Har köpt skivan idag och om 10 minuter är det release party som visas på Yahoo, så ni kan ju gissa vad jag ska titta på.
På torsdag är det Thanksgiving och sen på fredag är det dags för Black Friday, och jag hade tänkt handla en del ja.
Ha en bra vecka hemma i swe!
 
 
Bilderna är inte i någon ordning men jag orkar inte fixa det, vissa är från skolan, vissa från julbasaren och där är någon från julmarknaden.
 
 


Din broder

Vad kul att du med tyckte om filmen. Riktigt grym var den !! :)

2013-11-26 @ 22:39:29
URL: http://blahimmel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious