Ett halvår, 6 månader, 183 dagar

  2013-10-15 / 23:20:29 / Livet som au pair /
Nu har jag varit här hälften av tiden. Helt otroligt så snabbt det gått, ångrar inte en sekund att jag åkte. Är så glad att jag hittat vänner här och att jag är så nära den bästa staden i hela världen, new york. Kan inte ens tänka mig att lämna denna staden, ska såklart bli jätte skönt att komma hem till sin familj och sitt riktiga hus. Men fyfan vilket helvete det kommer bli att lämna detta livet här, det kommer jag aldrig få tillbaka. Okej nu ska jag inte vara sån, 6 månader kvar att njuta. 



Dad

Tjabbatjena,
Grattis till ditt första halvår! Det trodde jag aldrig att du skulle klara...
Skojjar ba.. Se nu till att njuta och uppleva massor av olika saker det sista halvåret. Häftigt med Lundqvist, coolt att kolla honom på Madison. Jag skulle vilja åka över 1 gång till

Pok

2013-10-16 @ 07:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious