I'm sorry

  2013-10-11 / 04:27:24 / Livet som au pair /
Är jag sämst på att uppdatera min blogg eller? Förlåt.. Måste bättra mig. Förra helgen va jag i new york hela tiden, sov hos Anna, umgicks med henne och Lisa, vi shoppade(ovanligt), åt mat(ovanligt det med), tittade på bio, runner runner som inte är sevärd så se inte den och så gick vi längs 5th avenue och var irriterade på alla polacker som hade någon parad längs hela 5th.
Veckan har varit bra, det är redan fredag imorgon vilket är helt sjukt, veckorna går så snabbt. På tisdag har jag varit här i ett halvår.. Hur gick det till? 
Mina värdföräldrar är i Florida sen i onsdags så det är bara jag, Zoe och Tali hemma. Ska bli skönt med helg, lördagen ska spenderas här, vi ska till gymmet och sen ska vi laga mat och titta på film. På söndag blir det new york och då ska vi till ett fik med scones. Låter som en perfekt helg tycker jag. 

Där är en kvinna/tant ja vad hon nu är som är nanny och hämtar upp barn samtidigt som jag hämtar Zoe. Hon påpekar alltid att jag har märkessaker på mig, är det inte min klocka så är det mina solglasögon och är det inte solglasögonen så är det mina regnstövlar. Hon är rolig och skämtsam så hon tror att jag tjänar jätte bra bara för att jag har mäkes saker, jag förklarade att jag bara tjänade 200 dollar i veckan, så nu har hon kommit på att jag är strippa och att jag på det viset tjänar mina pengar, vi har samma humor så jag är helt med i spelet. Så jag var helt seriös och sa att ja det gjorde jag och att jag då gjorde det i brooklyn varje helg.. Så nu säger hon alltid hejdå någonting med rik haha kommer inte ihåg. Tänkte mest att det va en rolig sak att berätta!

Nu ska jag sova, här kommer lite blandade bilder från helgen och sånt. Och ni som undrar, ska hon inte nämna något om one direction eller Harry Styles i det här inlägget? Va inte oroliga, ska beskriva min kärlek för Harry just nu, jabaldjskakiajasuvakahaysbslxbksbshsbakajajahahbakanabajajajba = finner inga ord. 





















Liams fruga (aka Malin)

Bild nummer 4, vart är det? Ser mumsigt ut :)

2013-10-12 @ 18:48:47
URL: http://malinhelena.blogg.se
Farmor & Farfar

Tjena.... Fina bilder och upplevelser du har där borta. Här hemma i Svedala händer det saker!!! Zlatan och det blågula fotbollslaget har gått vidare i kampen om en plats i VM i Brasilien. De du Elin det är stora händelser här i Serige när Zlatan är större än vår statsminister och kungen. Må Gott Lev Väl Kram från oss.

2013-10-12 @ 20:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious