BOSTON

  2014-04-07 / 17:30:44 / Livet som au pair /
Okej.. det här blogginlägget skulle kommit upp i fredags men here you go....
 
Så jag och tjejerna bestämde oss för att åka till Boston, jätte mysig stad! Lite Englands känsla över det hela faktiskt. Vi fick verkligen inte det bästa vädret... regnade och var kallt mest hela tiden men vi hade det mycket trevligt. Tog buss både dit och hem, var på Quincy market, tittade i butiker, åt god mat, åt cupcakes, besökte Harvard och hade allmänt kul! Ni får bilder istället för att jag ska beskriva exakt allt vi gjorde.
Den nya au pairen kommer till familjen idag vilket ska bli väldigt roligt, ser framemot att träffa henne! Men det känns samtidigt jätte konstigt, nästan dags att lämna allt här.. förstår inte det. Har flyttat ut från mitt rum, badrummet och har nu flyttat upp på Aris rum.. ska bli jätte kul att komma hem men hur ska jag trots allt kunna lämna det här!?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Farmor & Farfar

Hej Elin. Nu "lackar" det mot slutet, och vi förstår att du undrar över detta äventyr du varit med om. Efter detta tror vi att du fått en stor erfarenhet över vad livet har att erbjuda. Du har varit i Boston", när jag (farfar) var ung och rökte, var det en cigarettsort som hette, just BOSTON. det viste jag inte då att detta var en stad i "Amerika", så jag blossade bara på, (dumt nog). Vi går mot våren nu, hoppas att du har det bra. KRAMAR från oss.

2014-04-08 @ 16:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious