PERFECT WEEKEND

  2014-02-26 / 04:02:00 / Livet som au pair /
God kväll,
Tisdag redan vilket är väldigt skönt... räknar ner dagarna nu tills mitt år här är över! Ser så himla mycket fram emot resemånaden med Anna och att få träffa min familj när jag kommer hem. Fick nyss reda på att jag är ledig nu på fredag för Zoe och min värdpappa ska tydligen till Vermont och åka skidor igen.. Såklart ger dom inte mig den dagen utan jag måste jobba en heldag för att jag inte jobbar nu på fredag.. Jag blir inte förvånad längre, så trött på detta.
Min helg var i alla fall helt underbar, riktigt vårväder och solen var framme hela helgen. I fredags kom Anna hit och hon hängde med mig och Zoe när vi åkte rollerblades på kvällen.. Alexandra&Hanna kom sedan och hämtade upp oss och vi åkte och tittade på filmen Endless Love, inte den bästa filmen men Alex Pettyfer är ju snygg som guden själv så jag ska inte klaga. Anna&jag vaknade upp här på lördagen och vi åkte sedan in till city, mötte upp Hanna nere i Soho där vi tittade i butiker hela dagen innan vi begav oss till Union Square där vi åt pasta på Vapiano och avslutade kvällen med en crepes med nutella och jordgubbar rakt över gatan. Åkte hem till Anna och sov över där, gick upp 7 på morgonen på söndagen för att kunna se hockey finalen.. Besvikna över förlusten åkte vi in till city igen och gick längs 34st och 5th ave och titttade i butiker. Åt middag på Chipotle och försökte köpa en semla inne på FIKA men till vår VÄLDIGT stora beskvikelse(okej jag blev nog mest förbannad) så säljer dom inte det på söndagar.. Och jag orkar inte dra upp alla anledningar till varför jag tycker dom borde göra det. Vi ska dit nästa helg istället på lördagen istället. Vi gick sedan en lång promenad i älskade Central Park och bara pratade. Sådärja, det där va min helg. Hoppas er var lika bra som min, längtar redan till nästa.
 
 
 
Jag vet att mitt hår inte ska vara sådär med halsduken.... ingen behöver kommenterar detta..
 
 
Och ja.. Hanna var också med under helgen.. Bara det att hon var fotograf så det blev mer bilder på mig och Anna. Och nu tänker ni säkert, hur kan dom alltid bli så himla snygga på bilder!? Värsta Victoria's Secret modellerna.. Jag ska visa er lite bilder "behind the scenes".... You're welcome
 
 


Dad

Härliga bilder!!

Men du.. Varför har du håret sådär med halsduken?

Pok

2014-02-26 @ 06:47:52
Malin (Liams fruga)

Dör lite inombords av avundsjuka! Saknar NY så himla mycket!!!!!

2014-02-27 @ 21:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious