DO YOU WANNA BUILD A SNOWMAN?

  2014-01-24 / 21:44:09 / Livet som au pair /
Jag kom på att jag knappt visar några vardagsbilder här på bloggen så när jag och Zoe var ute och lekte i snön tog  jag tillfället i akt och fotade en del.. här är himla mycket snö och kallt som bara den men Zoe var hur glad som helst över snön!
Fredag idag och jag jobbade bara lite på morgonen sen börjar jag inte jobba förrän halv 5 idag, Zoe skulle på en evaluation och Steve hängde med henne dit så jag och Daisy och jag sitter i soffan och tittar på tv bla. American Idol och nyheterna om Justin Bieber som jag inte ens vill diskutera... är så besviken på honom. När dom kommer hem igen så ska vi åka till Florham Park och deras roller skate rink som vanligt haha.. Senare kommer Hanna hit och vi ska köra till Outback Steakhouse och käka god mat!
 
Hoppa ni haft en jätte bra fredag
 
Man ser inte hennes ansikte för hon hade halsduken över hela ansiktet för att det var så kallt
 
 
 


Dad

Ser ju härligt ut med snö och framförallt solsken.
Här hemma är det kallt,grått,snö och mulet!!

Hoppas du tog något riktigt gott på outback.
Mamma och jag ska ev titta på bio idag, vet ej vad syrran ska göra?

Ha en underbar lördag!
Pok

2014-01-25 @ 10:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious