4 WEEKS LEFT

  2014-03-20 / 14:38:40 / Livet som au pair /
Hej,
 
Har haft underbara 10 dagar med min lillasyster. Vi har ätit, shoppat, ätit, shoppat och ätit igen. Det va inte jätte jobbigt att säga hejdå för idag ses vi om 39 dagar, kan inte förstå att jag bara har 4 helger kvar i älskade new york. Får panik varje gång jag är där inne för jag vill inte lämna staden men är så himla färdig med det här jobbet och den här familjen. Idag är det Tali's prom, och första vårdagen enligt alla amerikanare, men jag själv tycker fortfarande det är sen vinter... det ska dock bli varmt på lördag. Orkar inte skriva mer, det här med att blogga är verkligen inte min grej. Här får ni i alla fall lite bilder från förra helgen.
 
 


Dad

Gud va jag längtar tills du kommer!!

Njut av dina sista weekends in the Big Apple!

Pok

2014-03-20 @ 20:29:59
Farmor & Farfar

Ja du Elin tiden går fort när man har roligt. Det var väl lyckat när Linnea kom över till dig, ni har mycket gemensamt. Nu ser du väl fram emot nästa resa du och din kompis skall göra, detta blir nog en fin avslutning på ditt äventyr däröver. Kul också att du har haft så bra tjejer att vara tillsammans med under hela "resan". Vi ser fram emot att, när du kommer på Svensk mark igen få höra om ditt äventyr, och att fysiskt få utföra DE STORA KRAMARNA. ha det tills vi hörs igen. Farmor och Farfar.

2014-03-21 @ 17:43:30
Malin (Liams fruga)

Galet vad lika du och din syster är! Ser nästan inte skillnad på er :P

2014-03-24 @ 15:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious