SEMLA, FASTLAGSBULLE, BULLE MED GRÄDDE

  2014-03-05 / 19:42:00 / Livet som au pair /
 
Hej mina vänner,
Min helg var jätte bra precis som vanligt. Var ledig på fredagen och åkte då hem till Anna i Brooklyn, hängde med när hon hämtade Aidan och på kvällen lagade vi mat hemma hos henne och pratade en massa. På lördagen åkte vi in till city där vi mötte upp Hanna. Vår enda mål den här dagen var att hitta semlor, och semlor hittade vi. Även om det innebar att killen på fiket fick ringa till ett annat fik och lägga undan tre stycken till oss, är man desperat så är man. Gott var det i alla fall, fast de klår inte Centrums. Hanna åkte hem på eftermiddagen för att jobba och Anna och jag tittade i butiker innan vi bestämde oss för att äta på Shake Schack, så nu har man provat på det också. Kom hem till Anna och åt rester av en ostbricka, jag älskar ost. Även om man får dålig andredräkt. På söndagen blev det ännu mer shopping innan jag åkte hem till Livingston, tittade på Blacklist och på måndagen tittade jag på tv inprincip hela dagen för att veta allt som hände på Osacarsgalan. Har tränat varje dag den här veckan och idag belönade Hanna&jag oss med vars en wrap i cafeét på gymmet.
Snart helg igen vilket jag längtar så himla mycket efter, för ingen mindre än min syster kommer hit på fredag och stannar i hela 10 dagar, längtar så himla mycket!


Farmor & Farfar

Hej Elin. Ser ut att likna de bullar vi äter här i Svedala.
Kul att lillasyster kommer över och hälsar på.
Du får hälsa henne. Kramar.

2014-03-06 @ 19:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious