SOON

  2014-03-27 / 18:06:41 / Livet som au pair /
Hej igen,
 
Helgen som var umgicks jag med Anna, vi befann oss nere i Soho största delen av lördagen och gick i butiker på söndagen. Det är redan torsdag idag vilket är väldigt skönt, har bara en vecka kvar tills den nya au pairen kommer vilket är otroligt härligt för jag orkar inte detta jobbet och den här familjen längre. Sista veckan på Lifetime är i alla fall i full gång.. hade sista passet med Joseph igår, älskar hans pass så kommer helt klart sakna dom. Sista passet blir på måndag sen är det över. Nästa vecka ska jag flytta upp på Aris rum så den nya au pairen kan ta mitt rum and then im out of here.
 
Här har ni bilder sen förra helgen, hoppas ni har det bra!
 
 


Farmor & Farfar

Morsning tjejen. Vi ser att det rullar på som vanligt, det går nu väldigt fort till denna resan är över, sug på karamellen så länge du kan. Här är det vår nu och ett f.n. härligt väder, vi längtar också till vår resa, dad har nu rest till Turkiet, hoppas att han kan slå på de små kulorna. Hälsar vi F & F .

2014-03-30 @ 15:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious