A DREAM

  2013-08-03 / 16:16:45 / Livet som au pair /

Vet ni vad? Jag drömde inatt att jag träffade Harry Styles, det var den bästa dröm jag någonsin någonsin haft, alltså herregud! Jag träffade han och det va typ jag som var sist att träffa honom, jag kramade om honom jätte länge och sen tog vi bilder ihop, förstår ni hur ledsen jag var när jag vaknade?
I alla fall, när jag hade vaknat ur min älskade dröm så gick jag upp och käkade frukost, nu jobbar jag, vet inte riktigt vad vi ska göra idag för det regnar. Får se helt enkelt! Jag mår inte så jätte bra idag så ikväll ska jag ha en tv kväll med mig själv, ska nog köpa mig en ben&jerrys och titta på MTV för dom hade någon dokumentär om Justin Bieber, jo man tackar!
Igår efter jag hade slutat jobba mötte jag upp Julia&Malin på short hills mall, vi gick och käkade på california pizza kitchen, satt och pratade i nån timme vilket var väldigt trevligt!

Jag fick förresten Zoe att titta på Best Song Ever, hon gillade videon! Och sen tyckte jag det va gulligt när vi skulle bort till grannen och leka, så tog hon med sin bil och parkerade den fint på deras uppfart!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious